Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2008 22:18 - Как мечтите се превръщат в кошмари
Автор: freespirit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1271 Коментари: 2 Гласове:
0



Моята мечта беше да имам такава любов, че и най-влюбените да ми завиждат. Смятах, че съм открила човека и мога да градя един прекрасен живот. Е , не стана каквото мислех. Мечтите ми се сринаха само с един лек замах и се превърнаха в кошмари. Кошмари толкова ужасни, че се чудя как успях да запазя поне малка част от достойнството си на жена. Но знам, че каквото и да се случи от този момент нататък съм достатачно силна за да се боря с злобата на хората. Всеки ме пита не искаш ли да си върнеш....Какво да си върна??? Съдбата и живота ще върне всичко на всеки както го заслужава. За мен остава успокоението, че едно нежно създадение ще ме дарява с най-чистата и красива любов. Освен това аз все още вярвам в любовта...повярвайте и вие.


Тагове:   как,   мечтите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freespirit - Извинявам се, но съм ангажирана с ...
28.05.2008 10:32
Извинявам се, но съм ангажирана с преместване и гледане на детенце и не винаги успявам да се добера до компютъра. Да не говорим, че от време на време просто нямам сили за каквото и да било :) Да има случеи когато човек сам си срива щастието, не го оспорвам. Не ми звучи никак грубо. Не съм перфектна и не желая да бъда такава. Но в конкретната ситуация аз съм от прецаканата страна. Давах шансове, прощавах, правех се, че не забелязвам. Спрях просто да мисля за себе си. В един момент, осъзнах че и аз съм човек и имам своите нужди. Че не мога вечно да позволявам да ме обиждат и унижават. Че имам право и аз на щастие.
цитирай
2. freespirit - Мерси :) И аз ти пожелавам от все с...
28.05.2008 10:39
Мерси :) И аз ти пожелавам от все сърце да го намериш. И ако мога да помогна със съвет заповядай. Все пак за една година не съм забравила съвсем порфесията си :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freespirit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43519
Постинги: 22
Коментари: 23
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031